info@parsfollow.ir
10 درصد تخفیف اولین سفارش : HIPARSFOLLOW

بازگرداندن پیج اینستاگرام

اگر پیج اینستاگرام شما به هر دلیلی مسدود شده است، نگران نباشید. در این مطلب پنج راه برای بازگرداندن پیج اینستاگرام خود را برای شما شرح می دهیم:

۱. تماس با تیم پشتیبانی اینستاگرام: بهترین راه برای بازگرداندن پیج اینستاگرام شما، تماس با تیم پشتیبانی اینستاگرام است. برای این کار می توانید از قسمت “راهنمایی” در برنامه اینستاگرام استفاده کنید و مشکل خود را با تیم پشتیبانی مطرح کنید.

۲. استفاده از ایمیل مرتبط با پیج: اگر ایمیلی برای پیج اینستاگرام خود ثبت کرده اید، می توانید از طریق ارسال ایمیل از ایمیل مربوطه به تیم پشتیبانی اینستاگرام، به بازیابی پیج خود کمک کنید.

۳. استفاده از شماره تلفن همراه مرتبط با پیج: اگر شماره تلفن همراهی را که برای پیج اینستاگرام خود استفاده کرده اید، در اختیار دارید، می توانید با استفاده از آن به بازیابی پیج خود کمک کنید.

۴. تغییر رمز عبور: اگر پیج شما هک شده است، اولین کاری که باید انجام دهید تلاش برای تغییر رمز عبور است ، این اقدام به راحتی با زدن دکمه فراموشی رمز عبور در صفحه ورود اینستاگرام ممکن است . لازم به ذکر است که برای استفاده از این متد باید حتما به ایمیل و یا شماره تلفنی که با آن اکانت خود را ساخته اید دسترسی داشته باشید.

بازگردانی پیج اینستاگرام

 

 

۵. استفاده از نرم افزارهای بازیابی پیج: احتمال دارد با جستجو در گوگل به نتایجی مثل برنامه بازگرداندن پیج اینستا و اینطور مقالات بر بخورید ، توجه کنید که به هیچ وجه سمت اینطور نرم افزار ها نرید ، به دلیل اینکه هیچ شرکت سوم شخصی قادر به انجام چنین خدمتی به شما نخواهد بود و تنها با اجبار شما به دانلود نرم افزاری آلوده سعی و تلاش در دزدیدن اطلاعات شما خواهند داشت ، توجه کنید که بهترین راه برای بازگرداندن پیج اینستاگرام این است که با استفاده از زبان انگلیسی ایمیلی هر چند کوتاه برای تیم پشتیبانی اینستاگرام ارسال کنید و در آن مشکل خود را توضیح داده و درخواست کمک کنید. مطمئن باشید که در اولین فرصت پاسخی درخور دریافت خواهید کرد.

#پارس_فالو