info@parsfollow.ir
10 درصد تخفیف اولین سفارش : HIPARSFOLLOW
تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام – بخش اول

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم – بخش اول

اینستاگرام بیش از 12 سال است که جزوی جدا نشدنی از زندگی بسیاری از انسان هاست و به بازاری قدرتمند برای فروش بیشتر محصولات شما تبدیل شده است ، فقط کافیست با ما در این مقاله که در تیم تحریریه پارسـ فالو تهیه شده همراه باشید

تا بتوانید به راحتی از این بازار نهایت استفاده را کرده و فروش آنلاین بی نظیری را تجربه کنید .

 

آماده سازی اولیه

اولین مرحله در این راه طولانی اما با ارزش این است که صفحه خود را آماده ارائه خدمات کنید این به این معنی نیست که تنها یک صفحه اینستاگرام خالی باز کنید و تمام ، خیر فرض کنید خود میخواهید

از صفحه ای در اینستاگرام خرید کنید ، چه ویژگی هایی نیاز است ؟ آن ها را یاد داشت کنید و سپس پیاده سازی کنید

  1. آماده بودن محصولات : از محصولاتتان عکاسی کنید و سعی کنید تمامی عکس ها در یک سبک باشد تا هارمونی در صفحه شما رعایت شود.
  2. طراحی کاربر پسند : بهتر است کار های گرافیکی پیج را مانند لوگو برای عکس پروفایل ، قالب پست و غیره را به یک طراح حرفه ای بسپارید ، خیالتان راحت ارزشش را دارد.
  3. سردرگم نشدن کابر : پست هایتان نباید گیج کننده باشند ، مثلا اگر ارسال به سراسر کشور دارید در قسمت توضیحات صفحه وارد کنید ، و به همین ترتیب اطلاعات مهم را فراموش نکنید.
  4. روند ثبت سفارش آسان : یک هایلایت درست کنید به اسم “ثبت سفارش” در آن هایلایت به صورت واضح روند ثبت سفارش را توضیح دهید ، مثلا مراجعه به واتس اپ ، یا مراجعه به سایت.

پس از آماده سازی پیج نوبت به مهم ترین بخش یعنی اعتماد سازی برای کاربران ورودی میرسد.

 

افزودن اعتبار

فرض کنید وارد صفحه ای میشوید که محصولات خوب و تمامی نکات گفته شده را دارد ، اما تعداد فالوور کمی دارد و لایک پست هایش به 20 تا هم نمیرسد

اعتماد برایتان سخت تر میشود و حتی به فالو کردن فکر هم نمیکنید چه برسد به خرید. پس همیشه در ذهن داشته باشید اعتبار سازی یکی از مهم ترین مراحل داشتن یک فروشگاه اینستاگرامی موفق است.

حالا برای اعتماد سازی چه باید کرد ؟ خوشبختانه پارس فالو تمامی خدمات مورد نیاز شما برای اعتماد سازی را در اختیارتان قرار میدهد .

مراحل اعتبار سازی به این صورت است :

  1. افزایش فالوور
  2. افزایش لایک و ویو پست ها متناسب با فالوور هایی که دارید
  3. افزایش کامنت (اختیاری)

برای مرحله اول پیشنهاد ما فالوور نقره ای یا طلایی پارس فالو است که با قیمت هایی بسیار مناسب میتوانید تهیه کنید و آنی تحویل بگیرید .

برای یک پیج فروشگاهی 10 تا 20 کا فالوور منطقی به نظر میرسد .

پس از آن نوبت به لایک ها میرسد ، بسی عجیب است اگر پیجی 20 کا فالوور داشته باشد اما پست هایش مثلا 50 تا لایک بخورند ، نه ؟

پس با استفاده از پکیج های لایک پارس فالو میتوانید برای تمامی پست هایتان لایک خریداری کنید و آنی دریافت کنید .

طبق تجربه های ما ، برای پیجی که 15 تا 20 کا فالوور دارند هر پست باید میانگین 1500 تا 2000 لایک داشته باشد تا باورپذیر باشد.

فرمول تا سقف 100 کا فالوور همین 10 درصد هست ، یعنی اگر 100 کا فالوور دارید باید 10 درصدش لایک بگیرید مثلا بین 8 تا 10 کا .

دقت کنید تمامی پست ها را فیکس یک تعداد لایک مشخص نزنید ، مثلا یک پست باید 800 لایک داشته باشد یکی دیگر 1100 لایک .

پس از اینکه این مرحله ها را طی کردید ، تبریک میگوییم حالا شما یک پیج فروشگاهی قوی دارید که پر اعتبار است و آماده تبلیغات گسترده اینستاگرامی

 

به زودی در قسمت دوم این مقاله به بحث پر فراز و نشیب تبلیغات گسترده میپردازیم تا بتوانیم راهنمایی هر چند کوچک در این مسیر به شما کرده باشیم.

#با_پارس_فالو